Efter overgang fra indskoling til mellemtrin er det gået stærkt ned ad bakke for dreng med ADHD, for støtten er forsvundet.
Copy link address
Anya Wissendorff , aw@hsfo.dk
Annonce
Del med andre:
Copy link address
-
Ulrich og Charlotte Stæhr er frustrede over, at støtten til deres søn er blevet mindre, efter han er rykket fra indskolingen til mellemtrinnet. Foto: Søren E. Alwan -
Mindre undervisningstid og mere tid derhjemme er et af de forslag, som forældrene siger, at skolen er kommet med for at hjælpe deres søn. Men det er ikke en løsning, mener forældrene Ulrich og Charlotte Stæhr. Foto: Søren E. Alwan -
Ulrich og Charlotte Stæhr undrer sig over, at der allerede halvvejs inde i et skoleår ikke er flere penge til at inkludere deres søn ordentligt i skolen.Foto: Søren E. Alwan -
Charlotte og Ulrich Stæhr håber, at deres søn kan fortsætte i en normal klasse, men frygter, at det kan blive nødvendigt at flytte ham i specialklasse, fordi han ikke får den nødvendige støtte i forhold til hans adhd-diagnose.Foto: Søren E. Alwan